A hírek forrása a wotinfo.hu!

 

 

Mid-Week Medal Hunt - Sniper (Mesterlövész)

 
Június 19. reggel 7:10-től június 20. 7 óráig minden Sniper (Mesterlövész) medál után +300 XP pont jár.
Érj el legalább 85%-os találati arányt minimum 10 egymást követő lövésből úgy, hogy a potenciális sebzés értéke 1000+ HP legyen. A sorozatba a nem átütő találatok is beleszámítanak. Ha több játékos is megfelel a követelményeknek és azonos értékű potenciális sebzést osztottak ki, akkor az elért XP pontszám dönt (prémium bónusz beleszámít). Ha ez is azonos, akkor a kitüntetés nem kerül kiosztásra.

 

********************************************************************************************************************

Big and Heavy IV. - Különleges ajánlat

 

Június 15 reggel 7:10-től június 30 reggel 7 óráig az alábbi kedvezményekben részesültök:

30%-os árkedvezmény és 130%-os kredithozam az alábbi járművekre:

  • Tier VIII: AMX AC Mle. 1948
  • Tier IX: AMX 50 Foch
  • Tier X: AMX 50 Foch (155)

 

********************************************************************************************************************

Sziasztok!

Először is szeretnék bemutatkozni Janes Zsolt vagyok a játékos nevem tRUStY. Sok játékkal játszottam már például COD2, BFBC2, LoL, Warsow és a többi, de legutóbbi a WoT az ami mostanság megfogott. A játékhoz még nem értek teljes mértékben de folyamatosan tanulgatom. Rengeteg versenyt és ligát megszerveztem már más játékokban, remélem nem lesz probléma a WoT-nál sem.
Elnézve az EU szekció versenyeit nagyon sokan játsszák a játékot, köztük mi magyarok is. Úgy gondoltam mért ne lehetne egy külön szekció, ahol kupák esetleg ladder működhetne. Ahhoz, hogy ez sikerüljön összekellene gyűjteni minimum 50 játékost, aki egyetért.
Hogyan segíthettek, hogy ez sikerüljön?
Kommentbe írjátok le a WoT játékos neveteket, és hogy szeretnétek ti is csatlakozni. (Nem elég egy klánból egy ember, az összes játékosnak írnia kell.)
https://www.esl.eu/hu/forum/510/13415/1123469/


Köszönöm a segítségeteket,
tRUStY
--
www.tRUStY.hu

 
********************************************************************************************************************

0.8.5 -> 0.8.6 - Release note - Mi változik?

 
Hamarosan (következő hónapban) érkezik a 0.8.6-os release, mellyel kapunk egy új térképet, átszervezik az SPG-k tier szintjeit és képességeit, de lássuk a részleteket:
 
A szovjet SPG ág az alábbiak szerint lesz átdolgozva
  • Új SPG-k: SU-122А (tier 5), SU-14-1 (tier 7).
  • A következő SPG-k szintet váltanak: SU-8 -> tier 6, SU-14 -> tier 8, S-51 -> tier 7, Object 212 -> tier 9, Object 261 -> tier 10.
 
A német SPG ág az alábbiak szerint lesz átdolgozva
  • Új SPG-k: G.Pz. Mk. VI (e) (tier 2), Pz.Sfl. IVb (tier 4), G.W. Tiger (P) (tier 8).
  • A következő SPG-k szintet váltanak: Sturmpanzer I -> tier 3, Sturmpanzer II -> tier 4, Sturmpanzer 38(t) Grille -> tier 5, Hummel -> tier 6, Gw Panther -> tier 7, Gw Tiger -> tier 9, Gw E-100 -> tier 10.
 
Az amerikai SPG ág az alábbiak szerint lesz átdolgozva
  • Új SPG-k: M44 (tier 6), M53/M55 (tier 9).
  • A következő SPG-k szintet váltanak: M12 -> tier 7, M40/43 -> tier 8, Т92 -> tier 10.
 
A francia SPG ág az alábbiak szerint lesz átdolgozva
  • Új SPG-k: AMX 105 AM mle. 47 (tier 4), Bat.-Châtillon 155 55 (tier 9).
  • A következő SPG-k szintet váltanak:  AMX 105 AM -> tier 5, AMX-13 F3 AM -> tier 6, Lorraine 155-50 -> tier 7, Lorraine 155-151 -> tier 8, Bat Chatillon -> tier 10.
  • Tesztelés céljából a Supertester-ek megkapják az alábbi járműveket
  • Német prémium TD: E-25 (tier 7).
  • Kínai prémium nehéz tank: 112 (tier 8).
 
Új álcafestések az egyes nemzetekhez
  • Szovjet: 1 téli + 2 nyári
  • Német: 1 sivatagi + 2 nyári
  • Francia: 3 nyári
 
Vizuális és grafikai módosítások
  • A Matilda, Black Prince ágyúkitéríthetőségi szögei nőni fognak.
  • A következő járművek ütközési modellje javítva lesz: SU-8, SU-85B, Cromwell, Comet, Matilda Black Prince, SU-5, SU-76, Т95, Т92, M12, M41, M7 Priest, T57, G.W. E 100, G.W. Tiger, Hummel, Pz.Kpfw. V/IV, IS-6, Pz.Kpfw. III/IV, Object 268.
  • A VK 16.02 Leopard tank modellje jelentős javításokon fog átesni.
  • A következő járművek vizuális modellje javítva lesz: Matilda Black Prince, SU-85B, SU-14, SuperPershing, G.W. Panther, SU-26, Hummel, Е-100 (a torony kicsit hátrébb tolódik), SU-18, Object 212, Т-54, BТ-2, АТ2, Pz.Kpfw. II Ausf. G, Pz.Kpfw. I Ausf. C.
  • Korrigálva lettek a francia tankok és azok moduljainak nevei.
  • Érkezik 1 új térkép: Sacred valley (Korea, téli pálya).
  • A grafikai javítva lesz az alábbi térképeken: Murovanka, Widepark, Airfield.
  • Vizuális módosítások lesznek végrehajtva a Ruinberg térképen.
  • Balansz változások lesznek eszközölve Westfield-en az Assault játékmódban.
  • Az Encounter csata mód megjelenik az alábbi térképeken is: Mines, Lakeville, Redshire.
  • Új madarak lesznek Ruinberg-en és Lakeville-en.
 
A Repeszpáncél felszerelés hatása növelve lesz
  • Kis repeszpáncél: +15% védettség az ütközések és a HE lövedékek repeszei ellen
  • Közepes repeszpáncél: +20% védettség az ütközések és a HE lövedékek repeszei ellen (15% volt)
  • Nagy repeszpáncél: +25% védettség az ütközések és a HE lövedékek repeszei ellen (15% volt)
  • Emellett a 80 tonnánál nehezebb tankokra felszerelhető lesz majd egy Super-Heavy Repeszpáncél, mely +30% védettséget ad majd.
 
Új szabályok a HEAT (kumulatív, arany) lövedékek működésével kapcsolatban
  • A HEAT lövedék automatikusan lepattan, ha a becsapódási szöge nagyobb mint 80°. A páncél átütési értékhez kapcsolódó lepattanás esélye ugyanaz marad.
  • Átütés után a HEAT lövedék nem tud majd lepattanni a tankon belül.
  • Átütés után a HEAT lövedék minden 10 cm utazási távolság után 5%-ot veszít az átütési értékéből.
  • Átütés után az áthatolási erő kiszámításakor (amellyel a HEAT lövedék folytatja útját a páncélban) figyelembe lesz véve a páncél és az átütési pont közti becsapódási szög.
  • A felfüggesztés is spaced armor-ként fog viselkedni a HEAT lövedékekkel szemben.
  • Megváltozik az álcázási rendszer számítási mechanizmusa mikor az álcafestést és álcahálót egyszerre használják: a festés és háló hatása össze fog adódni. Ez azt jelenti, hogy az álcaháló+álcafestés kombó egy fix álcaértéket fog biztosítani, melynek értéke azonban függ majd az adott jármű típusától (pl. a TD kapja majd a legmagasabb bónuszt).
  • A "láthatatlan TD" mellékhatás elkerülése érdekében csökkentei fogjuk a bokrok és a kidőlt fák álcázási képességét.
 
Egyéb változtatások
  • Az SPG-k teljes újrabalanszoláson esnek majd át (a teljes lista az update érkezésekor várható majd).
  • Az SPG lövedékek sebessége csökkenni fog: 10-15%-kal a rendes ágyúknál és 50%-kal a rövid csövű (mozsár) ágyúknál.
  • A legtöbb SPG töltési ideje 10-20%-kal nőni fog.
  • A prémium lőszerek újrabalanszolása megtörténik (a teljes listáról majd később olvashattok):
  •     -Árkorrekciók lesznek végrehajtva az adott lőszer hatékonysági mutatói alapján (figyelembe lesz véve az átütési és sebzési érték).
  •     -Néhány APCR és APDS lőszer ára nőni fog, néhányé pedig csökkenni.
  •     -Szinte minden HEAT lőszer ára nőni fog, mert kiderült, hogy bár olcsóbbak mint az APCR és APDS lőszerek, hatásuk mégis hasonló mértékű (átütés, sebzés).
  •     -Szinte minden prémium HE lőszer változatlan marad, kivéve néhány speciális HE lőszertípust.
  • A magasabb tier-ű tankok kredithozama növelve lesz:
  •     -Tier 10 (kivéve SPG): +10% kredithozam.
  •     -Tier 6-7-8-9 (kivéve SPG): itt is nőni fog a bevétel, de nem olyan szinten mint a tier 10-es járműveknél.
  • A tracer átmenetileg ismét ki lesz kapcsolva:
  •     -Minden típusú tracert (lövésnyomot) kikapcsolunk majd minden tanknál, kivéve az SPG-knél (látható és láthatatlan).
  •     -Az SPG-k célzási nézetében csökkentve lesz az a terület, melyen belül észlelhető lesz a nem látható járművek lövésnyoma.
 
Hang fejlesztések
  • A hangfeldolgozó modul átdolgozásra kerül: kevesebb hangtorzulás, kisebb erőforrásigény.
  • Megváltozik a környezeti hangok elhelyezési mechanikája a térképen: holtzónák el lesznek távolítva, növelve lesz a szél hangereje SPG célzónézetben, új események lesznek a vízhez, az ipari létesítményekhez és a tűzhöz rendelve.
  • Csökkentve lesz a tankok felfüggesztése által kiadott hangok összessége, míg a jármű lankás, dombos terepen halad.
  • Meg lesz növelve az égési hangok hallhatósági távja, mely függ majd a kamera helyzetétől is illetve bekerül egy új fizikai modell, mely a távoli hangok hallhatóságát szabályozza majd.
  • Meg lesz növelve néhány tank hallhatósági távja és beépítjük a Doppler effektust is, hogy ezáltal is reálisabbá tegyük annak hatását, mikor két jármű közelít egymáshoz.
  • Meg lesz növelve néhány tank találati hangjának ereje.
  • Megváltozik a tankok kilövésének hangjai.
  • Bekerülnek a 3D-s hangok, melyekkel jelentősen növeljük a játék realisztikáját mindenkinek, aki 5.1-es hangrendszeren játszik.
  • Megváltozik a lövéspontosság kiszámításának mechanikája: a lőszerek szórása a célzókörön belül 20%-kal csökkenni fog, azaz gyakorlatilag pontosabb lesz minden ágyú mert nagyobb eséllyel lő majd a célzókör közepére.
  • Megváltozik az átütés és sebzés számításának mechanikája: a +/-25% környéki szélsőértékeket 5%-kal ritkábban adja majd be a gép, a középsávot viszont majd annál gyakrabban.
  • Eltávolítjuk a TD-ről és az SPG-ről az eddigi XP büntetést: a TD-k +33% XP-t, míg az SPG-k +50% XP-t kapnak majd a sebzés után.
  • Bevezetünk egy ún. "asszisztens" XP bónuszt is, melyet az ellenfél leláncolásakor szerezhetsz meg: ha leláncolsz egy ellenséges tankot és azt egy csapattársad is sebzi vagy akár meg is semmisíti, azért külön bónusz XP-t kapsz majd. Ez a bónusz a jelenlegi spot-damage mechanikája alapján fog majd működni (a sebzés XP-je szétosztódik majd a sebző és a láncoló közt).
  • Az APCR és APDS lőszerek normalizációja 5°-ról 2°-ra csökkent.
  • Egy új mechanizmus kerül bevezetésre, mely képes lesz meghatározni, hogy vízbetolás vagy szikláról letolás esetén ki kapja a különböző bónuszokat és statisztikai értékeket (XP, kredit, kill).
  • Egy új kompenzációs mód lesz hozzáadva a tankok menet közbeni célzónézetéhez (a menüben lesz bekapcsolható: Use dynamic camera).
  • Tökéletesítve lesz a csata utáni statisztika.
  • Át lesz dolgozva a WoT által elért eredmények díjak listája a bejelentkező ablakon.
  • Át lesz dolgozva a "Kevés memória" üzenet mechanizmusa.
  • Beépítünk egy automatikus, az effektek minőségét szabályozó rendszert, mely az extra effektek (robbanás, füst, tűz) minőségét realtime fogja csökkenteni, ha FPS csökkenést észlel.
  • Eltávolítjuk az alábbi feliratokat: Popeye, Mickey Mouse, Betty Boop. Minden játékos, akinek ezek közül valamelyik a tankján volt, visszakapja annak árát (a fennmaradó idő arányában is).
  • Kisebb fejlesztések a Speciális csata képernyőn: nemzet kijelzése, típus vagy tier korlátozások.
  • Minden újonnan regisztráló 100%-os legénységgel kapja majd meg a tier 1-es tankokat.
  • Kiegyensúlyozzuk a különböző szintű Tankszázadok követelményrendszerét: minden nehéz és közepes tanknál valamint TD-nél és SPG-nél azonos tier korlátok lesznek majd egy adott szintű Tankszázad esetében, a könnyű tankok tier korlátjai azonban maradnak a régiek.
  • Javítva lesz néhány jármű hídon történő lassú fordulási sebessége.
  • Néhány kisebb korrekció az oktatóanyagokban.
  • Javítva lesz a kis tárgyak ütközési modellje.
  • Új animációt kapnak a bázis zászlók.
  • Javítva a dinamikus árnyék olykori kijelzési hibája.

forrás: https://www.wotinfo.hu/

eredeti link